Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino dobra-roba.si upravlja podjetje Aleš Drobnič, s.p.

Ob registraciji na spletni strani 2cv.si, lahko obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine dobra-roba.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

NAROČANJE

Naročila sprejemamo:

1) v internetni trgovini 2cv.si

Pravne osebe morajo ob nakupu navesti naslednje podatke: naziv podjetja, točen naslov za dostavo, davčno številko, matično številko, ime kontaktne osebe in telefonsko številko.

Ko kliknete na gumb »dokončaj nakup«, sprejmemo vaše naročilo in vas o tem obvestilo po e-pošti na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji.

CENE
Vse cene so v EUR. Ker nismo zavezanec za DDV, so vse navedene cene brez DDV. DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.

NAČINI PLAČILA
Omogočamo vam tri vrste plačila – željeni način plačila izberete v enem izmed korakov pri spletnem nakupu.

1) Plačilo z nakazilom na tekoči račun podjetja
Plačilo z nakazilom pomeni, da nakup poravnate na tekoči račun podjetja pred prejemom blaga. Na takšen način se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije (od 0,96 do 5,01 EUR), ki bi jo plačali ob izbiri plačila po povzetju. Plačilo lahko izvedete na osnovi predhodne izbire omenjene opcije ter na podlagi prejetih podatkov za plačilo na vaš e-naslov. Blago bo poslano po prejemu denarnih sredstev na tekoči račun podjetja  račun boste prejeli skupaj s pošiljko. Pri plačilu za sklicno številko obvezno navedite številko naročila.

2) Plačilo preko računa PayPal 

Plačilo preko računa PayPal pomeni, da nakup poravnate na PayPal račun podjetja TARLIN Simona Dijak s.p. pred prejemom blaga. Na takšen način se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije (od 0,96 do 5,01 EUR), ki bi jo plačali ob izbiri plačila po povzetju. Plačilo lahko izvedete na osnovi predhodne izbire omenjene opcije. Blago bo poslano po prejemu denarnih sredstev na PayPal račun podjetja, račun boste prejeli skupaj s pošiljko.

DOSTAVA

Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 11. uri.
Trgovina 2cv.si bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.

Način dostave in rok dobave

Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila (oz. nakazila na naš račun). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe. Če vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni, po preteku 15 dni, se pošiljka vrne na naš naslov.

STROŠKI DOSTAVE

Dostavo blaga v Slovenijo bomo poslali in zaračunali po ceniku Pošte Slovenija.

Bodite pozorni, da Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev trgovine 2cv.si.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.

Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali po veljavnem ceniku mednarodnega prometa Pošte Slovenije. Pošiljke v tujino odpremljamo samo po predhodnem plačilu kupnine in stroškov pošiljanja na tekoči račun podjetja. Naročnik blaga je odgovoren za ureditev in plačilo eventuelnih carinskih obveznosti.

VRAČILA
Kako lahko vrnem izdelek?

1. Klobuček, kapa ali oblačilo mora biti v ČISTEM in NERABLJENEM stanju, da ga
zamenjamo ali vrnemo kupnino.
2. Morda biti NEPOŠKODOVAN in z NEODSTRANJENIMI etiketami.
3. NE PREPOGIBAJTE ALI GUBAJTE KRAJCEV KLOBUČKA.
4. Vrnite izdelek v isti ŠKATLI ali pa škatli podobne velikosti, kot ste ga prejeli. Za vračilo kap
in klobučkov NE UPORABLJAJTE KUVERT.
5. Zaradi lažje in hitrejše obravnave vračila oz. odstopa od pogodbe vas prosimo, da priložite
izpolnjen obrazec o vrnitvi in če želite, kratko pojasnilo, zakaj izdelek vračate.
6. Priložite tudi (kopijo) računa za blago.
7. Napišite ali želite zamenjavo artikla (izbirate lahko samo med tistimi, ki jih imamo na
zalogi) ali vračilo kupnine. V primeru, da želite artikel zamenjati za dražji artikel, boste
morali razliko v ceni doplačati.
8. V primeru, da želite vračilo kupnine, vam povrnemo znesek vrednosti artikla-ov ne pa tudi
poštnine.
9. Izdelek vrnite na naslov podjetja (strošek pošiljanja nosi pošiljatelj).
10. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podrobnejša pojasnila in pravna podlaga
Če želite iz kakršnega koli razloga odstopiti od naročila, lahko v štirinajstih dneh to pisno sporočite na naš naslov ali po e-pošti, ne da bi vam bilo za to potrebno navesti razlog. Štirinajstdnevni rok začne teči dan po prejemu pošiljke.

Sprejeta naročila v trgovini dobra-roba.si se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov shop@2cv.si

Odstop od naročila
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne
kupnino. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/ 2004, 126/2007)

Če kupec prevzeto blago vrne in želi vračilo kupnine, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico ali na osebni transakcijski račun kupca.

100 % garancija
V celotni življenjski dobi izdelka bomo zamenjali vsak artikel ali oblačilo z napako, ki izvira iz proizvodnega postopka. Obraba ali poškodba izdelka zaradi vsakodnevne uporabe se ne smatra kot napaka, ki izvira iz proizvodnega postopka.

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranil) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

VAROVANJE PODATKOV
Podjetje  se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani dobra-roba.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo podjetje  brezpogojno upoštevalo.